gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsdag

Kategori: Allmänt

Somnade om en stund när älsklingen åkte till jobbet...
Väl uppe så kom huvudvärken...
En kopp thé och en tallrik gröt fick det bli...och panodil....
Seg som bara den...men tog mig i kragen och gräddade 2 bröd...De blev superbra :)
Dinkel/ Råg / Vete
 
 
Fick mess från god vän så jag åkte till henne och fick mig kaffe :)
 
Hemma tvingade jag mig att Dammsuga bilen..
Ta en promenad..
 
Lunchade gårdagens Köttgryta! (Och en Chokladbit)
 
Dammsög här hemma..
Tvättade bilen...
Putsade rutorna på bilen...
Satt mig vid datorn och la in räkningarna för betalning...
Så skönt att ha sånt gjort, för minsta grej stressar mig ju mest hela tiden.
Nu fått mig en kopp kaffe igen...
Ska invänta älskling....
 
Har gjort tillräckligt för idag, så ikväll är bara soffan som gäller! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: