gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

enkel pasta

Kategori:

Fått mig en promenad.. 
Snabblunch idag med sonen...
Bacon, färska champinjoner, vitlök, basilika, muttitomater, grädde och parmesan.. Blandat med nykokt Pasta :)
Liten Caprese till...
Mätt som bara den../ Gizze 

Kommentarer

  • yasmine mamma till dennis och angelina säger:

    tack vännen glad påsk till dig med. nu ska jag passa på att ta ett bad när båda barnen sover. kraaaam

    Svar: Tack Yasmine! Ja det gäller att passa på när tid är när man har smått ;) Kram
    gizzez.blogg.se

    2015-04-02 | 22:10:24
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • Madde säger:

    Snabb lunch är inte fel alls det :) Ha det gött!
    kram på dig vännen <3

    Svar: Det smakade bra!Tack, detsamma...Kram
    gizzez.blogg.se

    2015-04-02 | 22:42:40
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: