gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

nästan som sommar

Kategori:

Uppe tidigt..ont men solsken!
Tog en drink.. 
Matade surisar..satt deg..
Satt bulldeg.. 
Tog promenad.. 
Idag kände jag av allergin rejält..kollade pollenkoll nu..björken på medel och blir hög under veckan.. Bäst ta till ögondroppar nu!

Gräddade Kanelbullar! 
Och Chokladmuffins.  
Gjorde en Köttfärsgratäng -supergo :)

Hämtade allra minsta guldkornet.. 
Vi tog en promenad och ordentligt snack :)
Lekte här en stund..
Sen kom resten av gänget och vi fikade ute i solen!

Gubben och jag har hängt i soffan..
Nu bloggläsning!  / Gizze 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: