gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

paradiset

Kategori: Allmänt

Tillbringat helgen i paradiset! 
Skrea.. Falkenberg.. Bara älskar det!
Kan andas när jag är där! 
Njuter på riktigt! 
Hunnit med mycket utan stress :)
Solhaga Stenugnsbageri -fika 
Ica Skrea strand - Smörrebrö 
Promenader..längs stranden och i omgivningarna! 
Prostens Pizza!  Vilka pizzor :) Helt suveräna!
Ullared... 
Bolins Bageri-fika 
Hav 52 - köpt färska Havskräftor, Räkor och Aioli! 
Myst i stugan.. Bubblade..
Solat lite..
Promenerat igen..
I morse tog vi lång promenad och fika på Peters Konditori! 
På hemvägen åt vi gott på Lilla Laxen :)
Här hemma uppackning och tvätt..
Grillat korv och ätit potatissallad till. 
Soffhäng ned gubben.. Nöjd! / Gizze
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Visst är västkusten härlig/ Lax, räkor, sill, så hiskeligt gott.
    Säg inte att du var i Ullared i Lördags.....för det var jag...
    Alltså kan det vara så, undrar Carin

    Svar: ja kusten är ljuvligt..jo du Carin..jag var på Ullared mellan 9-11 ha det gott i solen hälsar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-04-20 | 16:13:10

Kommentera inlägget här: