gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

vet inte

Kategori:

Vilket humör jag är på... 
Pendlar i känslor.. 
Men solen skiner! 
Gjorde en Gizzez Chokladkaka med kaffekräm och chokladmousse.. 
Tog lite yoghurt till frukost.. 
Fått mig en timmes promenad i solen!  Varmt :)
Sitter ute och tar mig en fika..Gott...
Ska snart börja mest lunchen.  
Måste bara andas lite först! / Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej sådär runt middagstid! Då var det dags att be om ett recept - igen! Vad är nu detta för något smarrigt jag ser på tallriken undrar Carin

    Svar: hej Carin, ska försöka knåpa ner ett recept och skicka dig lite senare idag! ha en fin dag hälsar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-04-22 | 11:06:28

Kommentera inlägget här: