gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

billarm

Kategori:

Strax före halv två i natt vaknade jag av att sonens Billarm gick - visste inte ens att han hade larm.. 
Skiträdd.. Så sen sov ju inte jag nåt vidare. Tack för det arbetet jag tyckt jag gjort för att bota min rädsla :(

Kaffe startade morgonen.  Tog mig en Nektarin men då började det sticka i tunga och läppar.  Så det fick bli fil & müsli istället! 

Satte degar.. 
Gjorde Muffins.. 
Mera Bullar... 
Fått in degarna i kylen.  

Lunch blev bara Sallad i skuggan..  

Ska försöka få mig en promenad. .  Hoppas hvdvrk ska släppa / Gizze
Chokladmuffins 
Vanilj & Mandelmassa 
 
Kanel & Farin 

Kommentarer

  • Christine säger:

    Hej, hittade dej hos Jonna.. Jag tycker också om att baka..har även bakat idag.Dina kanelbullar såg så goda ut. ha en bra dag!

    Svar: Hej Christine! javisst är det kul att baka! för mig är det avkoppling och terapi :) ha en fin kväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-08-20 | 20:24:02
    Bloggadress: http://nattugglansgarnpasar.blogspot.fi

Kommentera inlägget här: