gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Blåbärspaj & Råkräm

Kategori:

Sov dåligt.. 
Efter kaffet blev det havregrynsgröt.. 
Gräddat Surdegsbröd och Bullar :)
Kanelbullar och Bullar med Vanilj och Solros :)
Supernöjd idag! 

Fick fikabesök! 
Tog en promenad.. 
Lunch blev Provencalska Fiskbiffar på Lubb! 

Gjorde en Blåbärspaj & Råkräm.. Blir gott till kaffet med mina gubbar :)
Nu har jag satt mig i solen! / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Så duktig du är Gizze :) Här har jag nu gjort min sista arbetsnatt på sommarvicket och naturligtvis skulle ja åka på en förkylning med ögoninflammation... hur kul som helst...

    Ha det gött och njut av denna underbara värme som äntligen har landat här hos oss..
    kramis på dig vännen!

    Svar: men tack snälla du :)
    usch stackarn i denna värme.. hoppas det vänder snart! kram
    gizzez.blogg.se

    2015-08-19 | 17:43:14
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: