gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

freda

Kategori:

Då ska man va pigg och gla.
Men det är inte jag. 
Helt slut. 
Fast solen skiner. 
Gräddat Surdegsbröd och fått mig en promenad. 
Sitter på trappen med kaffe och kaka. 
Hoppas solen kan ge mig lite energi / Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja du Gizze, ibland är man trött, sur,arg, ur balans! Livet är verkligen som en berg o dalbana.
    Men dina bakverk är ju strålande.....
    Ha en bra helg - I morgon går planet mot Turkiet
    Vi hörs// Carin

    Svar: men du- nu blev jag avis.. njut! kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-08-28 | 19:05:48

Kommentera inlägget här: