gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

grillat är godast

Kategori:

After Beach.. Hemma.... 
Alfapet i solen.. 
Grillat.. 
Mums så gott :)
Grillspett 
Potatissallad med basilika vitlök dressing.. Soltorkad tomat och fetaost :)
Efterrätt blev Pavlova Bakelse -Maräng med Råkräm & Hallon & Svartavinbär :)

Nu soffhäng / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Oj vilken fest! Kan jag få receptet på Potatissalladen - låter urgott.
    Ps/ Hade jag ätit utav allt ditt goda, hade jag varit som en kulpotatis, nu är jag bara som en förväxt morot....
    Carin

    Svar: haha ja hör har vi fest - för två. skickar på milen. kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-08-16 | 09:11:37

Kommentera inlägget här: