gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ångest

Kategori:

Har en jobbig dag med  ångest och jobbigt att andas.. 
Har bakat..
Gräddat Surdegsbröd och Saffransbröd 
Fått en liten promenad.. Trögt.. 
Drack elvakaffet klockan tolv..
Har en Gratäng i ugnen.. Får se om en blir klar strax eller om det blir fika för jag får besök! 

Gråväder bort. Lite Vitt på marken tack!  / Gizze
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gizze, även om du känner dej som du beskriver det i din text, så måste jag säga att jag är full av beundran över dej att du tar dej för saker. Visst, du gillar att baka, och kan säkert göra det i sömnen, men....det krävs både tanke och konsentration. Underskatta aldrig dej själv// Snart kommer tomten.....Carin

    Svar: Tack Carin
    gizzez.blogg.se

    2015-12-08 | 20:54:50

Kommentera inlägget här: