gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brasan värmer

Kategori:

Så mysigt att ha mina goa vänner här på lunch och fika! 
Nu har jag diskat och plockat undan..
Sopat av trappan.. Och bilen.. 
Dryga decimetern med snö...
Såg att de plogade gatan nu..
Hoppas grannen kommer med traktorn och tar min väg annars blir det svårt att komma ut i morgon..riktig vall...

Nu blir det bara soffhäng.. Och tv...
Saknar sonen så.. Men i morgon natt är han hemma igen!  / Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Gizze såhär på Söndagskvällen! Du är då verkligen inte obekväm med att ställa till med "fest" Det är mat, fika, umgänge som gäller! Där är jag raka motsatsen - går gärna bort - men fixa till själv, nja! Får riktigt ta mej i kragen..... Hursom, i morgon är det jobb igen. Herregud vad en Helg går fort. Carin

    Svar: Hej Carin! Jo jag gillar att fixa i hemmets trygga vrå.. till människor jag gillar :) Ja tiden springer.. önskar dig en fin jobbdag! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-12-27 | 20:21:43

Kommentera inlägget här: