gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

lat snabbmat

Kategori:

Fick fikabesök :)
Jo vi tog två bitar var av mitt experiment! 
Och gott kaffe till från Slöinge kafferosteri 

Ikväll ätit snabbmat med sonen! 
Stekte kyckling i fajitas,  sallad,  vitlökssås och pitabröd :)

Sen tog vi en biltur.. Nu har bron öppnat igen! 
Soffläge och ett glas rött / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Skönt att man kan köra åt båda hållen på bron igen :)

    Vi tog oss en tur till karlstad vi och fick några julklappar fixade :)

    Hoppas att ditt experiment vart bra :)

    Men oj vad det har blåst idag..

    Hoppas du har haft en bra fredagskväll !

    kramen från Madde

    Svar: Javisst är det! härligt att ha klarat av lite klappar.. jag är nästan klar :) Jo jag hade en fin kväll åt gott med sonen..önskar dig en fin lördag! kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-12-05 | 00:53:29
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: