gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nu är det jul igen

Kategori:

Efter att ha varit hos min doktor så åkte  jag och gav bort min gamla Micro och Vattenkokare!  Bra när det kommer till användning :)

Fick trevligt fikabesök av de bästa!  Med bästa sonen hemma som visat oss bilder från Vietnam :)
Lunchade Pannkakor.. 
Tog en promenad med mor.. 
Kaffade.. 
Fixade litet Julbord för idag har vi firat Jul här i huset! 
Efter maten och disken blev det julklappsutdelning och sen blev det Vietnam - bilder igen..och små filmklipp - Bubbel och Pannacotta till... 
Tv soffan och lugn..skönt med sonen hemma! Ordningen återställd!!!
Lyckad kväll!  Ni blir det sängen / Gizze
 
Lite av mina bröd i höst 2015

Kommentarer

  • yasmine mamma till dennis och angelina säger:

    tack
    så skönt att sonen är hemma förstår att du längtat.
    Hoppas ni får ett fint avslut på detta året ...
    och att nästa år blir helt fantastiskt...
    massa kramar

    Svar: Ja så skönt Yasmine!Gott slut och Gott Nytt KRAM
    gizzez.blogg.se

    2015-12-30 | 14:21:39
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: