gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

skratt och tårar

Kategori:

Glädje och sorg.. 
Sov bra inatt! Men så trött och stel i morse. 
Vädret kan ju bestämma sig tycker jag.. 
En go gammal granntant har gått bort...oj så jag grät.. 
Sen har jag skrattat med goa vänner! 
Tack för besöket! 
Sonen ringde - härligt :)
Ingen promenad.. 
Ingen lunch.. 
Men handlade och hämtade guldkornen! 
Vi åt ägg och flingor.. (jag nybakt surdegsmacka) 
När de lekte fick jag fram granen..dammsög bort alla barr i hela huset.. 
Fram med glögg och pepparkakor på med julmusik och så kläddes granen mestadels av killarna :) Mysigt.. Så glad att de vill vara här! 
Sen blev det,lite soffmys till julkalendern med chips-stjärnor..hihi 

Har druckit te och ätit skumtomtar.. Nu bloggläsning innan sovtime / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: