gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

solsken

Kategori:

Solen har lyst hela dagen :)
Har gått en hel del...
Vill ha allt ljus och all energi som bara går..
I morse degfix.. 
Fika efter promenad.. 
Tur utomläns.. Kollade julklappar.. Fick självklart inte tag på det jag skulle. 
Men annat blev det...Tog en promenad där.. 
Lunch blev Pasta med Bacon och Champinjonröra! 
Promenad igen med nytt försök på julklapp..men icke heller.. 
Nu slagit in några julklappar och fått mig kaffe..
Snart kort promenad med sonen / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Härligt det är när solen tittar fram :) då är det skönt att vara ute och promenera.

    Här har vi tillbringat hela dagen i en verkstad.. :)

    Nu får det bli lite köpe mat och en lugn och skön kväll i soffan :)

    Ha en underbar måndagskväll och en stor kram på dig vännen!

    Svar: ja det var skönt men jag får verkligen tvinga mig.. tills slut blev det iaf 12 km..plus allt jag går inne..Fin kväll på dig Kram
    gizzez.blogg.se

    2015-12-07 | 18:55:23
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: