gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

väntan

Kategori:

Sitter som på nålar.. Bara väntar på att han ska vara hemma... 
Snart lyfter planet från Moskva..
Mot Gardemoen... 
Därefter ska han köra hem i vinterväglag..
Puh..försöker andas. 

Fått mig två promenader.. 
Handlat lite. 
Köpt mig en ny Vattenkokare! 
Och en ny Micro för ett presentkort! 
Skalat potatis.. 

Åt Skinkmackor till lunch... 
Fikat själv..
Brasan tänd.. 
Ska se om det är nån film.. Om jag nu kan koncentrera mig... / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Känner så igen mej själv i din beskrivning! Bara hon/Louise är på plats, då kan jag slappna av. Men flyg, bilfärder, som jag stirrar.
    Sedan hör man föräldrar som inte verkar bry sig ett skvatt.
    Men.....Det kan ju finnas ett mellanting.....Carin

    Svar: Ja precis Carin.. mellanting.. puh.. strax före nio ska han landa...sen köra hem efter tre veckors "semester" jetlag.. tror det är tur han fått ledigt till den 7:e :)... Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-12-28 | 20:03:17
  • Carin säger:

    Hur lång tid tar det att köra fr flygplatsen - hem?

    Svar: det,är,drygt 20 mil så beror nog på väglaget.../ Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-12-28 | 20:11:52
  • Carin säger:

    En sak är säker: Våra barn är det bästa för oss! Och sedan är det ju så - att det går ju alltid bra!


    Svar: Sant de är viktigast och bäst!!!
    gizzez.blogg.se

    2015-12-28 | 20:22:02

Kommentera inlägget här: