gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

rensat och kört iväg

Kategori:

Igår kväll åt vi Kycklingsallad, currysås & avokado.. Så gott! 
Fått så fina blommor av gubben :)

Var uppe och tog mig kaffe i morse när de andra sov.. 
Sen åt vi gröt..  
Fick på all bråte på kärran och var iväg till tippen! 
Så skönt! 
Tog oss en fika -kaffe och kakan från igår :)

Jag bjöd mina gubbar på Bella Rosa som tack för all hjälp! 

Tog mig en timmes promenad.. Gubben tränar han.. 

Nu har jag slängt upp benen på bordet och tänt en brasa. . Ska inte göra nån nytta alls!  / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: