gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

shoppar järnet

Kategori:

Tröttmössa.. 
Efter kaffet idag blev det gröt och nypressad blodapelsin! 
Tog en snabbtur till grums och vålberg.. 
Sen bytte jag håll och for utomläns.. 
Shoppat och sitter nu och tar en ensamfika på Wienerkonditoriet! / Gizze 
 

Kommentarer

  • I mitt huvud säger:

    Vilken lyxfika!! Ha det gott!

    Svar: Ja det smakade bra! Tack detsamma :)
    gizzez.blogg.se

    2015-02-26 | 15:27:32
    Bloggadress: http://www.imitthuvud.com
  • madeleine Wiklund säger:

    Härligt att du unnar dig lite lyx..
    Kram!

    Svar: Jo jag tyckte faktiskt att jag var värd det..handlar inte mycket mer än mat annars..Och kan ju inte gå naken :) kram
    gizzez.blogg.se

    2015-02-26 | 22:02:06
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: