gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

solig helg

Kategori:

Vi var ute i solen igår! 
Först i pulkabacken! 
Sen hos svärpäronen, där grillade vi korv! 
Barnen åkte pulka och spark! 
Sen lekte de i traktorn :) Lyckliga då minsann! 
De älskar att vara på landet :)
Plockade med oss ved hem igen..

Hemma ritade och målade barnen i Tre Timmar!
Jag hade köpt hel kotlett,  gjorde Fjärilskotlett av den..Ugnsrostade Rotsaker & Bea! 
Kollade på melodifestivalen och hade chipsmys :)

Idag efter frukost fortsatte de små konstnärerna! 
Vi tog en fika..
Sen blev det Provencalska Fiskbiffar & Mos! 

När barnen åkte hem tog jag en promenad och sen fick dammsugaren göra ett varv! 
Gubben och jag tog en biltur.. 
Ikväll har vi spelat Bingolotto och kollat på Farmen... / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: