gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

oooops I did it again

Kategori:

Gräddade Surdegsbröd i morse igen..blev såå bra! Så gott :)

Fick fikabesök så slängde ihop en kaka...kladdig sån med choklad,  vanilj och mandelmassa.. 
Chokladkola och rostad Mandel :)
 Lunch idag blev färsbiffar med Soltorkad tomat fetaost och basilika,  gött mos och caprese! 

Tog mig en timmes promenad! 

Varit hos svärpäronen och fikat och hämtat ved!

Ätit nybakt Surdegsbröd igen och druckit te.. 
Nu soffhäng med gubben!  / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Äntligen har jag vaknat ur min dvala! Fy för influensa....så okul....Så här i eftehand: Stort Grattis! Så mycket fina presenter och blommor du fick. Det är kul att fylla år, men inte bli äldre. "dagens tårta" ser väldigt smarrig ut. Carin

    Svar: hej och tack Carin! stackarn då..hoppas du får vara pigg nu! jo den smakade mumsigt värre :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-01-13 | 20:45:03

Kommentera inlägget här: