gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

rörigt

Kategori:

I morse fick jag för mig att städa ur skafferiet / torrskåpet...
Så fick det bli.  
Tog mig kaffe och drink.. 
Jag är inte värre än Pernilla Wahlgren - men måste jag ha: 6 flaskor sirap,  4 påsar solroskärnor,  4 förp florsocker... 
Hade "baara " 15 kg mjöl..så nu har jag köpt 6 kg till...
Samlare jag? 
Inte på nåt annat.  Men med dåligt minne och alltid haft dålig ekonomi så kanske jag bunkrar för att ha så jag klarar mig?

Tog en snabb skön promenad.. 
Var hos de bästa och fikade! 
Fick helt nybakta underbara kakor :) mums!
 Nu ätit Pannkakor.. 
Har en Surdeg på g.. 
I morgon blir det nybakt :)

Ska ta disken och en andra promenad!  / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: