gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

hjälp

Kategori:

Livrädd då gubbe och son är på taket och grejar...

Nyss ätit Torsk fiskad av sonen i Norge,  remouladsås haricoverts och färskpotatis! 

Fick besök av guldkornen så här blev fika..
Sen fixade jag med mina degar :)

Solen skiner,  det är varmt och skönt men mörka moln och jag har huvudvärk.. 
Stressad hjärna.. 

Nu ska disken bort och tvätt hängas / Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Torsken ser ut som ett hjärta. Sett underbart gott ut.
    Ses i möra.

    Svar: Menar du att det finns lite kärlek i världen alltså ;) Ja vi ses i morrn! KRAM
    gizzez.blogg.se

    2015-07-20 | 19:07:41
  • Madde säger:

    Jaa de e klart att det finns kärlek. Kraaaam <3

    Svar: 👍 💝 Kram och kör försiktigt i morgon!
    gizzez.blogg.se

    2015-07-21 | 21:58:56

Kommentera inlägget här: