gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

kasslergratäng

Kategori:

Mor kom på lunch! 
Jag bjöd på Kasslergratäng på altanen! 
Vi shoppade lite.. 
Nu sitter jag i solen och njuter! 
Funderar mycket men idag mest på bra saker:)
Himlen är blå solen värmer! 
Im loving it!  / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Det där med att fundera Gizze, kan göra en helt knäpp. "Man målar fan på väggen långt innan han sitter där"
    Hursom...nu är det snart Midsommar och då ska vi äta sill, Janssons, lax, och annat smått och gott. Vi ska till Danmark, kände att nu fick det hända något. Vi har under många år firat med grannfamiljen, men dom har delat på sig.....så nu får det bli något nytt. Vad har du själv för planer/ Hej från Carin

    Svar: Då önskar jag er en riktigt fin midsommar! Gissar att det blir några Smörrebrö :)Vi ska bara vara hemma och ta det lugnt...mor och mina svärpäron kommer på silllunch ...
    På kvällen lär väl gubben och jag grilla som så många andra ;)
    Ha det gott..hälsar Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-06-16 | 18:36:50

Kommentera inlägget här: