gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

smhi

Kategori:

SMHI dissar jag idag. Vi får det väder vi får...
Och omväxlande.
Tog en tur med båten och fiskade igår.. Inte ett napp.. 
Idag kom jag inte upp förrän halv sju..sovmorgon :)
Åt frukost och gräddade Surdegsbröd! 
Fått mig en promenad! 
Sitter nu här på trappen och mumsar Surdegsfralla & Negerboll-  mumma...solen visar sig mellan molnen! / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja detta väder blir som det blir, va än de säger på tv :)En får ta dagen som den kommer och njuta varje sekund som solen skiner :)
    Ha en skön dag på dig Gizze!
    Kram Madde

    Svar: tack madde.. detsamma te dig stor kram
    gizzez.blogg.se

    2015-06-30 | 15:11:10
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: