gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

vaken....

Kategori:

Här ligger jag vaken sen strax före halv sex...onödigt ju..kliar på knottbett... Hmm..irriterande.. 
Men fåglarna sjunger fint!

Så nöjd med att det blev städat igår... Haha redan dags att dammsuga igen..men dammet är det mindre av :D 

Solade endel..
Åt jordgubbar..
Fixade med mina degar..
Gjorde Filbunke - nu blir sonen glad! 
Det röda huset är skolan mor gick i som barn!
Kunde ej fota framsidan då det var förskola där nu och inhägnat.. Kul att ha sett i alla fall! 
Var till mor en kortis.. Till Bergvik en tur med sonen som köpte kläder!

Sen mackor och soffhäng.. / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: