gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brödbak Fikabesök & Pannkakor

Kategori: Allmänt

 
 
Började dagen med Kaffe, Ägg och Avocado ..
Guldkornen åt ägg och flingor...
Körde dom till skolan..
Gräddade bröd...Blev lite si och så...
 
Ficka fikabesök av de bästa!
Hade gjort en Kladdkaka med Marabou Mjölkchoklad, 70% Choklad och Dumle :)
Vi tog en promenad..
 
Hämtade guldkornen på skolan..
Vi åt Pannkakor...
 
De har ritat och lekt..jag satt en ny deg..känner mig naken utan deg på g :)
 
Nu tar jag en kopp igen...har lite huvudvärk som måste bort...
Ikväll är det fredagsmys :) 
Fin freda på er! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: