gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

glad

Kategori:

Ovan känsla 
Jag känner mig glad idag :)
Kan ju va för att det är fredag.. 
Eller för att jag bakat och testat nytt och är nöjd 

Inte stressad heller..
Börjar lära mig vad jag kan ska eller inte ska göra!

Fick fina tulpaner av gubben igår :)

Nu får det bli en promenad! 
Fin fredag på er!  / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Vad glad jag blir att läsa din blogg om hur du mår :)
    Stor kram på dig vännen :)

    Svar: Tack 💝 kram
    gizzez.blogg.se

    2015-03-27 | 22:12:18
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Carin säger:

    Hej Gizze// GLAD ett härligt ord...och ännu bättre när man känner sig sådan...Att bara se dina läckra bakverk kan man ju bli glad av....
    Jag blev själv väldigt glad av att titta på Ack Värmland för en stund sedan. Jisses som jag skrattade//Carin

    Svar: ja men visst är det bra :) tack för dina fina ord! Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-03-27 | 22:28:38

Kommentera inlägget här: