gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

säger bara surdeg

Kategori:

Andra dagen på Surdegskursen med Sebastien Boudet!  
Verkligen kul och givande dagar! 

Ikväll har vi ätit av brödet jag bakade ( Sebastien snittade alla bröd)
Jag gjorde en Aioli.. Blev lite oliver smör och ost till också.. Så gott! 

Bingolotto Farmen och Partaj..Snart sängen..Inte van att stå och lyssna :) fast det har gått bra :)  / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Måste ha varit en jätte roligt kurs :) roligt att få lite nya tips och idéer .

    Kram på dig!

    Svar: Jaa Madde - otroligt kul :) men nu är jag trött
    sov gott kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-03-08 | 23:23:45
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: