gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

stekt fläsk

Kategori:

Kom aldrig ut nåt igår mer än på en biltur.. 
Blev Bingolotto & Farmen.. 
Hade gjort en tårta..eller som jag kallar den Katastrofen.. Som sonen fick med till jobbet som tack för lån av kärran.. 

Idag blev det drink.. 
Promenad.. 
Handlat..
Dammsugit.. 
Ätit Fläsk,  bruna bönor & Potatisbullar.. Konstig kombination,  men sonen älskar Potatisbullar så det fick det bli! 
Solen vill visa sig..Ska ta mig en tur igen innan deg ska sättas../ Gizze 

Kommentarer

  • madeleine Wiklund säger:

    Låter som du har haft en bättre dag idag.. :) Ja handla behöver man ju göra ibland, jag handla lite rotgrönsaker idag för jag tänkte försöka bli lite nyttigare :)
    Bruna bönor är så gött, men har aldrig haft det tillsammans med potatisbullar,,, kanske nått att prova.
    Ha en riktigt trevlig kväll.
    kram

    Svar: tack jo dagen idag har varit klart bättre än gårdagen :) kram
    gizzez.blogg.se

    2015-03-02 | 19:21:19
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: