gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

surdeg = kärlek

Kategori:

Fick mig en promenad med mina goa vänner! Sen blev det en tur till IKEA & Biltema :)
Tog mig en fika..
Hemåt.. Satt en surdeg- i morgon blir det Surdegsbullar igen! 
Tog en promenad i sol! Lite kyligt men det går åt rätt håll! 
Vi hämtade ved och fikade med svärpäronen! 
 
Ikväll soffhäng till tv.n... Te och det nybakta Surdegsbrödet! Smakade så bra :)
Sonen gjorde goa milkshake / smoothie! 
Nu bloggläsning / Gizze 

Kommentarer

  • madeleine Wiklund säger:

    Du är så himla duktig på att baka, har själv aldrig testat att baka surdegsbröd.

    låter riktigt mumma med soffhäng och nybakat..

    kram och gokväll / Madde

    Svar: tack goa du :) du får smaka nån gång och testa att baka själv.. Surdeg kan du få av mig..Nu är det natt.. Kram på dig
    gizzez.blogg.se

    2015-03-03 | 23:06:57
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: