gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

surdegsvåfflor

Kategori:

Fick mig en promenad och en fika hos svärpäronen!  Åkte dit med nybakt surdegsbröd! 

Gick och hämtade unge herr guldkorn :) vi tog en promenad..  Han sov och jag satt ute i solen och åt snabblunch: pasta med sås på tomatsås från surdegspizzan..frästa chaminjoner,  bacon och grädde!  Mums :)

Gjorde stor sats Våffelsmet på Surdeg!  det blev så goda Surdegsvåfflor!  Alla tryckte i sig.. Stora som små! 

Gubben och jag har hängt i soffan kollat Farmen, Antikrundan och Berg & Meltzer!
Nu får det bli sängen../ Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: