gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

trött

Kategori:

Efter morgonkoppen tog jag en drink och gräddade Surdegsbröd.. 
Tog en promenad.. 
Åkte till mor med Surdegsfrallor.. 
Trött som bara den..vaknade strax efter fyra i morse .
Gjorde Lax till lunch! I Dill & Gräddsky :)
Med Mos på Blomkål och Broccoli till mig och Potatismos till de mina! 

Äntligen varit till frissan.. Var ett år sen sist.. 
Gjorde lite slingor och klippte av 15 centimeter! 

Vikt deg..
Dricker kaffe och försöker andas :) / Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Gizze// Fy vad jag varit seg med att kommentera på sista tiden. Bara läst och beundrat alla godsaker du lagt upp bilder på. Förstår om du är nöjd med besöket hos frissan. Visst är det härligt att bli lite ompysslad. Jag som själv är kortklippt behöver gå ofta för att jag ska känna mej nöjd. I yngre dagar hade jag långt hår, var helt perfekt att bara svänga ihop det i en svans, men det var då......
    Längtar verkligen till det blir "riktig vår" känns som om man har en snöklump inom sig ibland, men det blir bättre! Ha det bra Gizze - Carin

    Svar: kul att höra från dig :) jo jag blev nöjd men fick liten allergisk reaktion.. Nu ska ja iaf klippa mig om ett halvår :) ja visst vill vi ha vår..men tyvärr blir nog blötsnö några grr till.. må så gott hälsar Gizze från soffan
    gizzez.blogg.se

    2015-03-17 | 21:15:18

Kommentera inlägget här: