gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

bullar

Kategori:

Här körs terapi för kropp och själ.. Efter kaffet satte jag en bulldeg.. 

Blev :
Kanelbullar.. 
Och - Kardemummabullar med Farin & Vanilj -
Penslade med sockerlag med vaniljstång! 

Tog en tur till Ica Kvantum & Dollarstore.. 
Tänkte ge det en chans. 
Gillar ju Ica:s personal men stället är för stort och inte billigt.
Nej hoppas vi får en Ica Nära butik här vid mig!

Tur det finns många att välja bland..
Nu tog jag mig innefika! 
Surdegsmacka så god... Kardemummabulle & Kaffe 

Ska försöka få mig en promenad innan matfix! 
Fin onsdag på er!  / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: