gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

hockey

Kategori:

Nu börjar hockeyn.. då blir det datorn för mig... 

Lunch idag blev köttgryta med ris.. 

Tvättat,  dammsugit..
Satt deg 

Var med sonen till Biltema för köp av bildelar.. 

Ätit te och mackor med gubben.. 

Brasan tänd.. Mitten av maj..vad ska det bli..

/ Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja skorpor är gott å knapra på :) Ja man kan ju undra när värmen ska komma, börjar bli trött på detta skitväder som hägrar just nu. Hockey inte kul, då är datorn bättre :) Skickar en stor kram te dig vännen men solsken så hoppas jag du mår bättre...
    KRAM KRAM !!

    Svar: tack goa du. natti kram
    gizzez.blogg.se

    2015-05-11 | 22:15:49
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: