gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

lasagne a la gizze

Kategori:

Uppe klockan sex.. 
Peppade surdeg.. 
Tog mig kaffe och en banan.. 
En timmes promenad i solsken.. 
Handlade lite.. 
Satt degar.. 
Gjort Rabarberpajer...Fick Rabarber av sonen igår när han kom hem från kusten :)
Skrädmjölstäcke med farin.. 
Gjorde en Råkräm som vi ska mumsa till!
Blev Lasagne a la gizze idag.. 

Ska vika degar igen sen försöka få mig ännu en promenad... / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Mmm! rabarberpaj är så gott med möe vaniljsås :) det är sommar..:)
    Tänk att vi fått två dgr i rad med sol å gött väder :)

    Kramen på dig!

    Svar: ja så mumsigt :) ja jag är glad för varje dag med solsken! kram
    gizzez.blogg.se

    2015-05-25 | 21:07:43
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: