gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

ösregn

Kategori:

Mor kom på besök! 
Vi lunchade rester.. 
Fikade och fick oss en pratstund.  
Regnet öser ner..så jag blir inne.fick iaf en 45min promenad i förmiddags.  
Satte degar.. 
Rått inne så gubben ska få tända en brasa.. 
Tror jag ska åka och köpa lite godis :D
/ Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja igår var verkligen skyarna öppna.Men idag tittar solen fram :)
    kram!

    Svar: ja idag får vi njuta :) kram
    gizzez.blogg.se

    2015-05-13 | 09:13:33
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: