gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

sällskap hela dagen

Kategori:

Uppe före tuppen.. 
Tog en kopp och peppade surdeg.. 
Åkte med go vän till Artisan Bread och fikade :)
Blir så taggad att starta eget.. 

Hemåt..
Satte degar..
Gjorde en fläskpannkaka - för jag fick lunchgäster.. De allra bästa! 
Vi fikade.. Igen :)

Tog en promenad..Nu hänger vi i soffan jag och gubben :)
Hockey... 
Alltså datorn för mig.. / Gizze 


Kommentarer

  • Madde säger:

    Låter som du har haft en kanon dag idag. :)
    Ja ett Gizze fik vore inte fel alls det... att få njuta av dina underverk.
    Kramen på dig!

    Svar: Tack Madde! Ja dagen var toppen..önskar dig en fin fredag.. nu ska bröd in i ugn :) Kram
    gizzez.blogg.se

    2015-05-07 | 23:37:53
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: