gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

skitväder

Kategori:

Blev Nachos igår..Gott..

Idag spöregnar det.. Guu så trött jag blir.  

Gjort en Kräftpaj och en godsak tills ikväll då vi får besök! 

Vi har fikat och nu får det bli en banan.. 
Vi ska ut i det här skitvädret :(  / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Håller med dig, tror jag letar upp nått mörkt hål och kryper ner och gömmer mig...

    Ha en bra lörda. kramen på dig!

    Svar: hade en fin kväll. hoppas din blev bra! grattis till dig på mors dag! kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-05-30 | 20:34:15
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: