gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

växlande

Kategori:

Växlande väder och växlande humör :(
Ibland upp ibland ner..
Har verkligen känt mig på g idag..tills ikväll.. 
Men så är det. Puh suck och stön...

Men en sak vet jag....   Vilka som betyder nåt- vilka jag betyder nåt för. 
Finns några få som man kan lita på. 
Många tankar.. Funderingar.. 
Jodå det blir nog bra till slut får vi hoppas.. 

Det blev Laxpasta idag! Gott :)

Vi tog en promenad alla tre.. Då kom en skur..så det blev hemåt gå..

Ikväll soffhäng med gubben.. surdegsmacka och te.. 
Nu försöka sova! / Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja du vädret är riktigt sorligt..
    Ska jobba nattpatrullen inom hemstjänsten i City.

    Natten gick jätte bra trots att det inte vart så möe sömn.

    Ha en kanon dag Gizze ! här blir det att vila inför nattens pass... kram kram på dig

    Svar: ja nu är det för sorgligt.. då önskar jag dig lycka till! spännande :) kram kram
    gizzez.blogg.se

    2015-05-28 | 16:20:19
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: