gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

brasvärme

Kategori:

Skafferiet blev städat! 
Är trött som bara den..
Dammsugit igen..krossade en porslinsform..
Sonen varit uppe på vinden och hämtat ner alla julsaker... Känns sådär..då fick jag Dammsuga igen..granen barrar :D

Ikväll Kakao i barndomskoppen och surdegsmackor med skinka.. Tryckt i mig skumtomtar. 

Spelar Bingolotto.. Vinner då rakt inte.. 
Nu ska jag peppa suris / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Här får jag försöka få fram adventssakerna under veckan, tycker det går för fort :(

    Gött med kakao och mackor :)

    Ja vad vore livet utan dammsugaren..hihi

    Ha en mysig kväll framför brasan (lite sotis där)

    Många kramar fr Madde <3

    Svar: tack och detsamma.. vågar inte upp på vinden själv så sonen får sköta sånt..måste kolla om allt är helt.. vissa saker ska säljas, ges bort eller slängas.. kanske nåt som måste köpas också :)
    gizzez.blogg.se

    2015-11-22 | 21:28:40
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: