gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

min dag

Kategori:

Satte degar i morse 
Tog mig yoghurt banan och granatäpple 
Åkte till go vän och njöt vid brasan i uterummet:)
Satt så länge och tjatade så sen blev det snabblunch.  Smörstekta Surdegsmackor med stekt Ägg! 
Tog en tur utomläns och fixade julklapp.. Blev en kort promenad också,  där lyste solen! 

Har dammsugit och dammat lite. 
Torkat av lite. 
Ska snart stryka dukar. 
Först kaffe 

Massa tankar så nu blev jag både trött och ledsen.. Men det går över. Det är mörkt nu men det blir ljusare igen!  / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Kramis på dig, hoppas att det som tynger dig tynar bort i takt med att adventsmyset faller in.

    Hoppas att det ramlar in lite minusgrader så vi kan få lite vitt på backen igen som lyser upp stämningen utanför dörren..

    Stor kram på dig vännen !

    Svar: Tack snälla du! Det blir nog bättre när vi får lite Vitt :) Nu lyser stjärnor och stakar så man får lite mys! önskar dig en fin kväll och trevlig adventshelg Kraam
    gizzez.blogg.se

    2015-11-27 | 16:06:50
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: