gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

min dag

Kategori:

Min dag..
Satt degar.. 
Fikat och promenad med go vän.. 
Varmt och soligt ute! 
Lunch och promenad med mor.. 
Ensamfika.. 
Kokat och griljerat en skinka..
Ätit müsli och tagit en kopp te.. 
Soffläge / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:


    Härligt väder vi har!
    Vilka fina kort du har tagit :)
    Vi handlade Värmlands mjölken idag vi med :)klart man ska gynna sina bönder :)
    Här har det annars varit lugnt lite bokföringsarbete bara .
    Ha en fin kväll!
    kramen på dig från Madde

    Svar: ja visst är det härligt! njuter av sol..tack ha en fin kväll du! kram
    gizzez.blogg.se

    2015-11-02 | 21:26:10
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: