gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

vilken dag

Kategori:

Haft på både tv och radio hela dagen.. 
Fick mig en promenad...
Lunchade Pannkakor då sonen var en tur till Grebbestad.. 
Brasan tänd- hela huset fullt av tända ljus 
Snart får vi gäster! 
Fin kväll önskar jag alla / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja det är hemskt det som händer ute i världen :(

    Önskar dig en fortsatt trevlig kväll i vänners sällskap.

    Kramis på dig

    Svar: Fin kväll :) kram
    gizzez.blogg.se

    2015-11-14 | 17:55:05
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: