gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

min dag

Kategori:

Uppe tidigt och satte degar 
Tog en promenad 
Mor kom och vi fikade.. 
Goaste vännen och lilleman kom och vi tog alla en långpromenad! 

Lunch blev Isterband Dillstuvad Potatis och Rödbetor :)

Kaffade själv..
Kort promenad med sonen.. 
Gjort en kaka..görs klar i morgon 
.Blev Dumlekakor. 
Och Dumlechips.. 

Ni har vi mumsat Varma Mackor -Surdegsbröd med Rökt Bog, Salami, stark senap ketchup oregano och Prästost :)

Soffläge! /Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Verkar som du har haft en riktigt bra dag :)

    Här sov jag till 12,30 sedan blev det lite brunch, promenad och lite stekt bacon, råstekt potatis med lite ägg till middag :)

    Nu ska ja snart ut och jobba igen...

    Ha en bra kväll vännen!

    Kramis från Madde

    Svar: haft en fin dag. mm det lät mumsigt :) ha en fin jobbnatt! kram
    gizzez.blogg.se

    2015-10-29 | 19:00:47
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Carin säger:

    Isterband - riktigt gott! Själv har jag gjort lite laxsallad, goa mackor med ägg/sill.
    Ska till Bremen i morgon på Ölfestival, bussen går 5.50, så det blir till att krypa till kojs snart/ Ha en bra Helg/Carin

    Svar: Men åh så kul! Lät som goa mackor det :) Ja då får du sova snart..Ha en Riktigt trevlig helg!! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-10-29 | 21:03:33

Kommentera inlägget här: