gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

rosépepparkyckling

Kategori:

Fick mig en skön promenad 2.8 grader..och sol! 
Blev en härlig tur till lekparken med de bästa.. Lek och fika såklart :)
Nu vräkt i mig Rosépepparkyckling a la gizze :)
Disken ska bort.. Tvätt ska hängas.. 
Sen får det bli en promenad igen innan soffläge! 
/ Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Gizze// Fy så seg jag varit med att skriva - men läst dina inlägg det har jag allt gjort.
    Har sagt det innan - hade jag haft den energin/lusten till att göra saker som du har, då hade jag varit nöjd. Visst jag jobbar, men man kan ju "gita" göra något ändå när man kommer hem.
    Fast nu är Göran, mannen min pensionär, och han har tagit fram en sida som jag aldrig sett tidigare: Han lagar mat: Och det är inga enkla rätter. (sådana som jag gör) I förra veckan/Fredag kväll när jag kom hem hade han gjort "Leif Mannerströms" pannbiffar, så nedrans goda. Sås/päror och lingon därtill/
    Väntar bara på att han ska börja tillverka bröd å la Gizze.....
    Ha det bra hälsar Carin

    Svar: Hej Carin
    kul att höra från dig :)
    Härligt med en karl som lagar mat.. tror säkert du glr en massa även efter jobb! önskar dig en fin kväll / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-10-26 | 17:09:21

Kommentera inlägget här: