gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Skrea i solsken

Kategori:

Efter frukost tog vi fart mot Falkenberg... 
Köpte kaffe på vägen.. Jag hade bullar med..
Packade upp grejerna i stugan.. 
Åkte till Ica Skrea strand och handlade. 
In med varorna och iväg till Laxbutiken för en härlig lunch.. 
Stora Laxtallriken tog vi :)
Såå gott! 
Tog en promenad på stan..
Köpte praliner och jag hittade en jacka! 
Ni sitter vi i solen utanför stugan med kaffe och en virre.. Strax dags för promenad på Skreastrand!  / Gizze 



Kommentarer

  • Malin's Diner säger:

    Men så trevligt och GOTT!

    Svar: ja nu njuter vi :)
    gizzez.blogg.se

    2015-10-02 | 19:30:57

Kommentera inlägget här: