gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

varmt och soligt

Kategori:

Vilket väder vi har! 
Uppe tidigt och gräddade Surdegsbröd 
Idag Chilisurdegsbröd & Skrädmjölsbröd :)
Fått mig en promenad 
Äntligen orkat prova byxor. Så nu köpt mig ett par! 
Sitter på trappen med kaffe och lyxboll :)
Solen skiner,  det är såå skönt! 
Vad blir det för mat? 
Ja det undrar jag också..  / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Det där brödet med Chilli låter riktigt gött...:)

    Du är så duktigt på att baka Gizze så ett fik med ditt härliga hembakade skulle verkligen berika Säffle :)

    Kramis på dig vännen!

    Svar: men tack goa madde för dina fina ord! du är välkommen att prova nån gång :) kram kram
    gizzez.blogg.se

    2015-10-01 | 22:32:32
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Malin's diner säger:

    Du gör så fina bröd!

    Svar: tack! älskar att baka :)
    gizzez.blogg.se

    2015-10-02 | 19:32:30

Kommentera inlägget här: