gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

på tur

Kategori:

Uppe tidigt.. 
Drog och hämtade mor.. 
Vi tog oss en tur till stan.. 
Fikade på Swenströmskas..
Det gör jag inte igen...bullen smaka som en helt vanlig bulle...

Nej tacka vetja Artisan... Dit går nästa tur!!!

Sväng på stan sen Bergvik och IKEA för lunch 

Promenad med mor.. 
Sen grattat min goa barndomsvän!
Tack för mycket god mat :)

Nu soffhäng med gubben!  / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja man vill ju gärna ha något xtra när man går ut och fikar;)
    Ni verkade ha en trevlig dag du och mor:)

    Ha en bra kväll!

    kram Madde

    Svar: tack madde ja det är sant. det man betalar för ska smaka med råge :) nattikram
    gizzez.blogg.se

    2015-09-16 | 22:13:06
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: