gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

skiftande minsann

Kategori:

Fick mig en andra promenad med sällskap av de bästa! 
Sen klippte jag gräset!!! 

Lunchade med sonen i solsken :)

Kassler Ugnspotatis & Ostsås :)

Sen kom det en skur.. 
Och en till..  

Nu väntar jag på gubben som är ute på joggingtur.. / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Härligt att solen värmen upp en lite mellan skurarna.

    Ha en skön fredag och en mysig helg :) ja ska jobba inatt och morgon :) jätte kul!

    Stor kramis på dig Gizze!

    Svar: tack och detsamma skönt när pengar kommer in kram
    gizzez.blogg.se

    2015-09-04 | 19:24:11
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: