gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Freeeda

Kategori: Allmänt

Uppe tidigt och tog mig kaffe och gräddade Surdegsbröd....
Var till min goa doktor..
Åkte och fick mig en trevlig stund hos go vän på landet!
 
Ryggen bråkar fortfarande...men jo den är bättre...
 
Tvättat..
Fick mig en promenad..
Lunchade Soppa och nybakt bröd med sonen!
Kaffade hos de bästa!
 
Ikväll blev det Räkmacka :) Inget på tv, t om Skavlan var kasst...är nog för trött bara..
Kan ju alltid hoppas få sova../ Gizze
 
Hämtade en tandpetare...inser snabbt att en bit är ur i en framtand...Kul -Not :(
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: